Individální projekty MPOA

Mikroprocesory s architekturou ARM

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


2014:all

Projekty MPOA 2014

Hra Ant Run na LED 8x8 [FRDM-KL25Z] — Realizujte hru Ant Run na 8×8 RGB LED matici s použitím vývojové desky FRDM-KL25Z. Ovládání bude řešeno akcelerometrem. — Tomáš Jankech, >100%

Tetris na RGB LED matici [FRDM-KL25Z] — Realizujte pomocí FRDM-KL25Z a RGB LED matice 8×8 hru Tetris ovládanou akcelerometrem. Při realizaci využijte barevnost matice (např. každá kostka bude mít jinou barvu). Redukce mezi LED 8x8 a KL25Z. — Matej Hojdík, >100%

Řízení pixel light controller kitu — Pomocí mikroprocesoru LPC407x zprostředkujte komunikaci mezi PC, proudovým zdrojem a integrovaným obvodem pixel light controller. Dále implementujte ukázkové funkce pro pixel light controller (wiping blinker, dark zone, …). Využijte plánovač (RTOS). — Pavel Kostelník, >100%

Kamera OV7670 se STM periferií DCMI [32F429IDISCOVERY] — Navrhněte základní koncepci využívající kameru OV7670 a vývojovou desku 32F429IDISCOVERY, použijte periferii DCMI. Na vývojové desce demonstrujte propojení kamery s mikrokontrolérem. — Petr Machala, >100%

Vzorkování analogového signálu do MATLABu [32F429IDISCOVERY] — Na vývojové desce s mikrokontrolérem STM32F4 realizujte dvoukanálový vzorkovač, spouštěný tlačítkem. Navzorkovaný signál ve vhodném formátu pošlete přes USB do PC a vizualizujte v prostředí MATLAB. Využijte DMA přenos. — Jan Novotný, 100%

LED snake 8x8 na FRDM-KL25Z [FRDM-KL25Z] — Displej použitý v rámci staršího projektu pro hru LED SNAKE připojte k vývojové desce FRDM-KL25Z a aplikaci portujte na tuto desku. Využijte prostředí KDS nebo mbed. — Miroslav Cupal, 98%

Hra Arkanoid [FRDM-KL25Z] — Pomocí desky FRDM-KL25Z a grafického displeje ITDB02 realizujte hru Arkanoid ovládanou akcelerometrem. — Jindřich Šindelář, 96%

Demo řízení motorů [FRDM-KL25Z] — Použijte vývojový kit s krokovým motorem připojeným přes A2982 a se stejnosměrným motorem přes L298N. Připojte kit k desce FRDM-KL25Z a vytvořte firmware pro obsluhu obou motorů. Motory by měly sloužit jako demo ukázka činnosti, směr otáčení se bude střídat, rychlost bude měnitelná kapacitním sliderem. — Jakub Novotný, 93%

Bludiště s kuličkou [FRDM-KL25Z] — Využijte RGB LED matici. Jedna barva LED reprezentuje kuličku, druhá cíl, třetí stěny. Nakláněním desky se bude kulička pohybovat k okraji a zastavovat se o stěny. Na závěr se na LED matici zobrazí počet sekund, jak dlouho trvalo hráči dostat kuličku do cíle. — Ivan Ryba, 93%

Synchronní přehrávač zvukového souboru — Realizujte synchronní přehrávač zvukového souboru typu WAV za účelem vytvoření přehrávače schopného přehrávat zvukovou stopu v souladu s nestálou rychlostí analogových projektorů filmového materiálu. Rychlost DA převodu musí být řízena externí řídicí frekvencí rychlosti posuvu filmu. Se změnou řídicí frekvence musí analogicky dojít i k posunu ladění nahrávky (jako u přehrávání analogového záznamu). — Richard Vacula, 93%

Displej RG320240A1 řízený přes SPI — Navrhněte hardware SPI převodníku pro řízení paralelního grafického displeje s rozlišením 320×240 typu Raystar RG320240A1 a vytvořte řídící program. Použijte mikrokontrolér MSP430F5529. — David Čada, 91%

Hra Teeter [32F429IDISCOVERY] — Na vývojovém kitu 32F429IDISCOVERY realizujte androidovou hru teeter. Na základě údajů z gyroskopu se na displeji bude pohybovat kulička. Cílem hry je dopravit kuličku na požadované místo. Při pohybu je nutné se vyhnout případným překážkám (stěny, díry). — Roman Deneš, 89%

Ovládání krokových motorů s řadičem NCV70514 [32F429IDISCOVERY] — Pomocí vývojové desky 32F429IDISCOVERY ovládejte s využitím SPI komunikace řidič krokového motoru NCV70514. Vyčtené údaje z obvodu využijte k řízení motoru a přepošlete do počítače. — Jan Hořák, 84%

HTTP server v prostředí mbed [FRDM-K64F] — Realizujte jednoduchý HTTP server na FRDM-K64F, implementovaný v prostředí mbed. Statické stránky uložte do Flash paměti mikrokontroléru (uvítací stránka, obrázek…), pomocí dynamické stránky umožněte několika HTML prvky nastavovat RGB LED a číst stav obou tlačítek. — Maximilián Tydor, 82%

Hra Driving [FRDM-KL25Z] — Pomocí grafického displeje 128×64 a desky FRDM-KL25Z realizujte jednoduchou hru, ve které je potřeba se autem vyhýbat překážkám. Ovládání auta bude řešeno akcelerometrem. — Stanislav Horký, 80%

Internetový teploměr s historií [FRDM-K64F] — Ke FRDM-K64F připojte teplotní čidlo (např. LM75A) a zprovozněte Ethernet. Údaje z čidla zobrazujte na webové stránce formou grafu s nastavitelným měřítkem časové osy. Pokuste se obrázek s grafem generovat přímo v mikrokontroléru, např. pomocí knihovny LodePNG. — Vojtěch Dluhý, 78%

HTTP server na platformě STM32 [STM32F4DISCOVERY] — S využitím vývojových desek STM32F4DISCOVERY a STM32F4DIS-BB zprovozněte Ethernet rozhraní. Implementujte jednoduchý HTTP server, který pomocí dynamicky generovaných stránek umožní ovládat LED na vývojové desce. — Ondřej Maňas, 78%

Dekodér Gen2 příkazů RFID čtečky [FRDM-KL25Z] — Realizujte dekodér signálu PIE vysílaného z UHF RFID čtečky podle protokolu EPCglobal Class-1 Generation-2. Dekodér by měl přes virtuální sériový port vypsat např. hodnotu Tari, RTcal, TRcal, obsah příkazu Query. — Tomáš Janošík, 76%

Řízení periferií po SPI na MSP430F5529 — Oživte komunikaci se znakovým OLED displejem, na kterém implementujte logické menu a jeho jednotlivé podnabídky. V menu se pohybujte za pomoci připojených ovládacích tlačítek. Implementujte potvrzení volby, uložení do displeje a poslání příslušných dat do koncového zařízení na SPI lince. — Milan Abrman, 73%

Běžící text s LED diodami [FRDM-KL25Z] — Vytvořte hardware, který se bude skládat z LED diod o velikosti matice 5×5. Každý článek matice má v sobě integrován 3 čipy. Celkem se tedy bude jednat o 5x5x3 = 75 vysoce svítivých bílých LED diod, které budou tvořit jeden celek na hliníkové destičce. Na diodách bude běžící libovolný text dle uvážení, navrhněte obslužný firmware a demonstrujte funkci. — Ota Stehlík, 73%

Měnič základního kmitočtu audio signálu [STM32F4DISCOVERY] — Navrhněte zařízení, na jehož vstupu bude připojen zdroj audio signálu (PC, přenosný přehrávač, mikrofon, …) a na výstupu audio zesilovač (sluchátka, reproduktor). Zařízení bude v reálném čase měnit základní kmitočet signálu a tím jeho výšku (pitch shift), výstupní délka signálu zůstane stejná. Stupeň změny kmitočtu bude nastavitelný. — Tomáš Smatana, 71%

Hra Snake [32F429IDISCOVERY] — Realizujte hru Snake na kitu STM32F0DISCOVERY. Pro ovládání hry využijte gyroskop HMC5883L a zobrazení hrací plochy na LED matici řízené MAX7219. — Jiří Wiesner, 64%

Myš ovládaná akcelerometrem [FRDM-KL25Z] — S vývojovou deskou FRDM-KL25Z realizujte USB myš, připojenou jako HID. Pohyb myši bude tvořen náklonem dle akcelerometru, dvě tlačítka myši budou představována levou a pravou částí kapacitního slideru. Využijte prostředí KDS nebo mbed. — David Bronec, 60%

LED cube 8x8x8 na FRDM-KL25Z [FRDM-KL25Z] — Hardware LED CUBE vytvořený v rámci staršího projektu připojte k vývojové desce FRDM-KL25Z a příklady portujte na tuto desku. Využijte prostředí KDS nebo mbed. — Martin Smutný, 58%

Vizualizace polohy lodě [FRDM-KL25Z] — S vývojovými deskami FRDM-KL25Z a FRDM-FXS-MULTI realizujte vizualizací polohy lodě ve vertikální i horizontální rovině s grafickým zobrazením. Využijte akcelerometr, gyroskop a senzor magnetického pole. — Martin Svozil, 42%

Ethernet řadič ENC28J60 [FRDM-KL25Z] — Připojte řadič ENC28J60 k desce FRDM-KL25Z, zprovozněte TCP/IP stack a vytvořte jednoduchý TELNET server, pomocí kterého bude možné příkazy ovládat RGB LED. — Milan Kotulek, 36%

2014/all.txt · Poslední úprava: 2015/01/28 13:22 autor: Aleš Povalač