Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze | |||
2014:ant-run [2015/01/18 23:24] Tomáš Jankech [Záver] |
2014:ant-run [2015/01/18 23:42] (aktuální) Tomáš Jankech [Software] ++ obládanie blokovka |
||
---|---|---|---|
Řádek 174: | Řádek 174: | ||
<code c>typedef enum {idle, left, up, right, down} direction_t;</code> | <code c>typedef enum {idle, left, up, right, down} direction_t;</code> | ||
- | ** TODO - kód/vývoják ** | + | Na obrázku [[http://www.urel.feec.vutbr.cz/MPOA/_detail/2014/ant-run/f_accelerometer.png?id=2014%3Aant-run|Obr. 9]] je zobrazený princíp vyhodnocovania dát z akcelerometra. |
- | Obr. 9 | + | |
+ | {{ :2014:ant-run:f_accelerometer.png |Obr. 9 - Vyhodnocovanie dát z akcelerometra}} | ||
+ | |||
+ | Funkcia confrim_dir potvrdzuje návrat do rovnovážnej polohy vykreslením zelenej šípky so správnym natočením alebo maže údaje vysvietené na panely v prípade, že užívateľ doskou nepohol.\\ | ||
+ | |||
+ | Funkcia move_cursor v hre pohybuje s Funkcia confrim_dir potvrdzuje návrat do rovnovážnej polohy vykreslením zelenej šípky so správnym natočením alebo maže údaje vysvietené na panely v prípade, že užívateľ doskou nepohol. blokom (kurzorom => aktuálnym výberom). Pohyb kurzoru je nekonečný => ak prejde hráč "za okraj" kurzor sa objaví na protiľahlej strane. | ||
----- | ----- | ||
===Generovanie labyrintu=== | ===Generovanie labyrintu=== |