Individální projekty MPOA

Mikroprocesory s architekturou ARM

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


2014:stm32f0-snake

Toto je starší verze dokumentu!


Hra Snake pomocí gyroskopu a grafického displeje na kitu STM32F4

Původním záměrem bylo vytvořit hru Snake za pomoci LED matice, externího gyroskopu a kitu STM32F0. Kvůli nefunkčnímu hardwaru však bylo zadání změněno na vývojový kit STM32F4, který má integrovaný jak displej, tak gyroskop.

V první části kódu bylo nutné zainkludovat základní knihovny a knihovny pro práci s gyroskopem a displejem: <code c> #include „tm_stm32f4_ili9341_ltdc.h“ #include „tm_stm32f4_l3gd20.h“ #include „tm_stm32f4_delay.h“ #include „stm32f4xx.h“ #include „defines.h“

#include <stdint.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> <code cpp>

2014/stm32f0-snake.1421593458.txt.gz · Poslední úprava: 2015/01/18 16:04 autor: Jiří Wiesner