Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze | ||
2014:stm32f0-snake [2015/01/18 16:39] Jiří Wiesner |
2014:stm32f0-snake [2015/01/18 17:17] (aktuální) Jiří Wiesner |
||
---|---|---|---|
Řádek 16: | Řádek 16: | ||
#include <stdio.h> | #include <stdio.h> | ||
#include <stdlib.h> | #include <stdlib.h> | ||
- | #include <math.h> | ||
- | |||
int main(void) { | int main(void) { | ||
Řádek 26: | Řádek 24: | ||
int y_pos[5] = {160, 160, 160, 160, 160}; | int y_pos[5] = {160, 160, 160, 160, 160}; | ||
int y_pos_old; | int y_pos_old; | ||
- | int status; | + | int status; //udava smer |
TM_L3GD20_t L3GD20_Data; | TM_L3GD20_t L3GD20_Data; | ||
Řádek 117: | Řádek 115: | ||
} | } | ||
</code> | </code> | ||
+ | |||
+ | **Závěr:**: | ||
+ | Byla naprogramována jednoduchá hra Snake, která je řízena dle příslušných hodnot v osách X a Y obdržených z vestavěného gyroskopu. Demonstrační video lze shlednout na: https://www.youtube.com/watch?v=flEpEQqiEGE&feature=youtu.be | ||