Individální projekty MPOA

Mikroprocesory s architekturou ARM

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


2016:brick-game

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
2016:brick-game [2017/01/13 17:01]
Viktor Typovský [Reset]
2016:brick-game [2017/01/13 17:49] (aktuální)
Viktor Typovský
Řádek 262: Řádek 262:
 } }
 </​code>​ </​code>​
 +
 +====== Video ======
 +Aby nedošlo k jisté mistifikaci,​ chtěl bych podotknout, že hra ve videu začíná od restartu (červená plocha na počátku), z čehož je patrná následná reinicializace a opětovné spuštění hry.
 +
 +{{youtube>​gO0bwEQUUOA?​medium}}
 +
 +====== Závěr ======
 +Cílem tohoto projektu bylo zrealizovat hru z jednoho kdysi populárního herního zařízení pomocí RG LED 8x8 matice a vývojové desky FRDM KL25Z. ​ Zadání se podařilo splnit v plném požadovaném rozsahu. Byla využita barevnost matice. Ovládání bylo zrealizované pomocí akcelerometru.\\ ​
 +Hra je poměrně jednoduchá na ovládání a celkový chod programu byl vyladěn, aby nedošlo k nějakým zásadním chybám. Šlo by však uvažovat o následujících modifikacích. Hra je aktuálně jednoúrovňová,​ což znamená, že auta počítače se pohybují konstantní rychlostí. Bylo by však možné tuto rychlost měnit například pomocí slideru, který je zakomponován v desce KL25Z. Také by šlo nahradit psedonáhodnou binární sekvenci přímo generováním náhodných jedniček a nul pomocí funkce rand(). ​
 +
2016/brick-game.1484323265.txt.gz · Poslední úprava: 2017/01/13 17:01 autor: Viktor Typovský