Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze | |||
2016:brick-game [2017/01/13 17:11] Viktor Typovský |
2016:brick-game [2017/01/13 17:49] (aktuální) Viktor Typovský |
||
---|---|---|---|
Řádek 264: | Řádek 264: | ||
====== Video ====== | ====== Video ====== | ||
+ | Aby nedošlo k jisté mistifikaci, chtěl bych podotknout, že hra ve videu začíná od restartu (červená plocha na počátku), z čehož je patrná následná reinicializace a opětovné spuštění hry. | ||
{{youtube>gO0bwEQUUOA?medium}} | {{youtube>gO0bwEQUUOA?medium}} | ||
====== Závěr ====== | ====== Závěr ====== | ||
+ | Cílem tohoto projektu bylo zrealizovat hru z jednoho kdysi populárního herního zařízení pomocí RG LED 8x8 matice a vývojové desky FRDM KL25Z. Zadání se podařilo splnit v plném požadovaném rozsahu. Byla využita barevnost matice. Ovládání bylo zrealizované pomocí akcelerometru.\\ | ||
+ | Hra je poměrně jednoduchá na ovládání a celkový chod programu byl vyladěn, aby nedošlo k nějakým zásadním chybám. Šlo by však uvažovat o následujících modifikacích. Hra je aktuálně jednoúrovňová, což znamená, že auta počítače se pohybují konstantní rychlostí. Bylo by však možné tuto rychlost měnit například pomocí slideru, který je zakomponován v desce KL25Z. Také by šlo nahradit psedonáhodnou binární sekvenci přímo generováním náhodných jedniček a nul pomocí funkce rand(). | ||
+ |