Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze Poslední revize Obě strany příští revize | ||
2016:mpc-device [2017/01/15 23:32] Josef Grygar |
2016:mpc-device [2017/01/15 23:37] Josef Grygar |
||
---|---|---|---|
Řádek 312: | Řádek 312: | ||
<code> | <code> | ||
+ | |||
void WaveRecorderUpdate(uint8_t filename) | void WaveRecorderUpdate(uint8_t filename) | ||
{ | { | ||
Řádek 456: | Řádek 457: | ||
Knihovna waveplayer.c obsahuje rutinu pro přehrávání audio souboru. Obsahuje funkce WavePlayerStart(uint8_t filename), která byla upravena tak, aby mohly být přehráté různé zvuky podle stisknutí klávesy. Dochází ke kontrole předané hodnoty proměnné klávesa a podle její hodnoty se do proměnné WaveFileName přiřadí jiný název audiostopy. | Knihovna waveplayer.c obsahuje rutinu pro přehrávání audio souboru. Obsahuje funkce WavePlayerStart(uint8_t filename), která byla upravena tak, aby mohly být přehráté různé zvuky podle stisknutí klávesy. Dochází ke kontrole předané hodnoty proměnné klávesa a podle její hodnoty se do proměnné WaveFileName přiřadí jiný název audiostopy. | ||
- | </code> | + | <code> |
void WavePlayerStart(uint8_t filename) | void WavePlayerStart(uint8_t filename) | ||
{ | { | ||
Řádek 526: | Řádek 527: | ||
} | } | ||
} | } | ||
+ | |||
</code> | </code> | ||
====== Ukázka činnosti ====== | ====== Ukázka činnosti ====== | ||
====== Závěr ====== | ====== Závěr ====== | ||
- | Cílem této práce bylo vytvořit hudební systém MPC, který bude schopný nahrávat zvuky a následně je reprodukovat. Bylo dosaženo náhrávání zvuků do různých souboru na USB, podle toho jaká klávesa byla stisknuta. Zvuky jsou pak při přepnutí do režimu přehrávání reprodukovány, podle toho jaká klávesa je stisknuta. Bohužel se při práci na projektu nepodařilo dosáhnout efektu mixování zvuků tak, aby dva zvuky mohly být reprodukovány současně. Aplikace nyní funguje tak, že jsou zvuky přehrávány postupně a jednotlivý audiosoubor je vždy dohrán až do konce. Možným pokračováním na projektu by bylo ošetření zákmitů tlačítek, využití celé maticové klávesnice a celková změna v řešení projektu, kdy by bylo využito možnosti přerušení při stisku určité klávesy a část uživatelského kódu by byla napsána do obsluhy tohoto přerušení, což by nejspíše vyžadovalo větší změny v použitých knihovnách audio playback example. | + | Cílem této práce bylo vytvořit hudební systém MPC, který bude schopný nahrávat zvuky a následně je reprodukovat. Bylo dosaženo nahrávání zvuků do různých souboru na USB, podle toho jaká klávesa byla stisknuta. Zvuky jsou pak při přepnutí do režimu přehrávání reprodukovány, podle toho jaká klávesa je stisknuta. Bohužel se při práci na projektu nepodařilo dosáhnout efektu mixování zvuků tak, aby dva zvuky mohly být reprodukovány současně. Aplikace nyní funguje tak, že jsou zvuky přehrávány postupně a jednotlivý audiosoubor je vždy dohrán až do konce. Možným pokračováním na projektu by bylo ošetření zákmitů tlačítek, využití celé maticové klávesnice a celková změna v řešení projektu, kdy by bylo využito možnosti přerušení při stisku určité klávesy a část uživatelského kódu by byla napsána do obsluhy tohoto přerušení, což by nejspíše vyžadovalo větší změny v použitých knihovnách audio playback example. |