Individální projekty MPOA

Mikroprocesory s architekturou ARM

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


2016:mpc-device

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
2016:mpc-device [2017/01/15 23:33]
Josef Grygar
2016:mpc-device [2017/01/15 23:51] (aktuální)
Josef Grygar
Řádek 530: Řádek 530:
 </​code>​ </​code>​
 ====== Ukázka činnosti ====== ====== Ukázka činnosti ======
 +Na prvním videu můžeme vidět proces nahrávání tří různých zvuku pro tři pozice na klávesnici. USB flash je poté připojena na PC a zvuky jsou přehrány. Na druhém videu je proces přehrávání. Bohužel z neznámého důvodu chybí na videu zvuk, tudíž je video nevypovídající. Jelikož jsem při tvorbě dokumentace neměl vývojový kit u sebe, tak jsem bohužel nebyl schopen natočit video nové. Můžeme ovšem vypozorovat indikaci přehrávání pomocí modré LED. Po zmáčknutí klávesy je přehrána odpovídající nahrávka, avšak až po dokončení přehrávání nahrávky předešlé.
 +
 +{{youtube>​REvSzH7yksI?​medium}}
 +
 +{{youtube>​3tQ9H5UGR88?​medium}}
 +
  
 ====== Závěr ====== ====== Závěr ======
-Cílem této práce bylo vytvořit hudební systém MPC, který bude schopný nahrávat zvuky a následně je reprodukovat. Bylo dosaženo ​náhrávání ​zvuků do různých souboru na USB, podle toho jaká klávesa byla stisknuta. Zvuky jsou pak při přepnutí do režimu přehrávání reprodukovány,​ podle toho jaká klávesa je stisknuta. Bohužel se při práci na projektu nepodařilo dosáhnout efektu mixování zvuků tak, aby dva zvuky mohly být reprodukovány současně. Aplikace nyní funguje tak, že jsou zvuky přehrávány postupně a jednotlivý audiosoubor je vždy dohrán až do konce. Možným pokračováním na projektu by bylo ošetření zákmitů tlačítek, využití celé maticové klávesnice a celková změna v řešení projektu, kdy by bylo využito možnosti přerušení při stisku určité klávesy a část uživatelského kódu by byla napsána do obsluhy tohoto přerušení,​ což by nejspíše vyžadovalo větší změny v použitých knihovnách audio playback example.+Cílem této práce bylo vytvořit hudební systém MPC, který bude schopný nahrávat zvuky a následně je reprodukovat. Bylo dosaženo ​nahrávání ​zvuků do různých souboru na USB, podle toho jaká klávesa byla stisknuta. Zvuky jsou pak při přepnutí do režimu přehrávání reprodukovány,​ podle toho jaká klávesa je stisknuta. Bohužel se při práci na projektu nepodařilo dosáhnout efektu mixování zvuků tak, aby dva zvuky mohly být reprodukovány současně. Aplikace nyní funguje tak, že jsou zvuky přehrávány postupně a jednotlivý audiosoubor je vždy dohrán až do konce. Možným pokračováním na projektu by bylo ošetření zákmitů tlačítek, využití celé maticové klávesnice a celková změna v řešení projektu, kdy by bylo využito možnosti přerušení při stisku určité klávesy a část uživatelského kódu by byla napsána do obsluhy tohoto přerušení,​ což by nejspíše vyžadovalo větší změny v použitých knihovnách audio playback example.
  
2016/mpc-device.1484519629.txt.gz · Poslední úprava: 2017/01/15 23:33 autor: Josef Grygar